Hur är det möjligt för Ohmydeal replikor att matcha kvaliteten på originalen, till ett lägre pris?
Originalen är dyra eftersom tillverkarna måste betala en licensavgift till formgivarna och eftersom de tenderar att ha en längre och mer komplicerad leveranskedja än vår. Ju färre människor och tillverkningsled, desto lägre kostnader. Vi handlar varorna direkt från fabriken.

Vad händer om min vara går sönder?
Du har enligt svensk lag alltid 3 år på dig att reklamera en vara som har ett fabrikationsfel. En sådan vara returnerar du till oss och vi ersätter dig inom 14 dagar.

Kan jag beställa via telefon istället för på nätet?
Ja det går bra. Vi på Ohmydeal vet att när det gäller en investering i möbler kan det uppstå frågor eller funderingar som webbsidan helt enkelt inte kan besvara. Isåfall är du välkommen att ringa oss på 010-1889902 eller skicka ett sms.

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Du kan betala med kredit- eller betalkort (VISA och MasterCard) eller med faktura. Köp mot faktura erbjuds för köp upp till 5 000 SEK. Alla betalningar sker via en krypterad anslutning, dina uppgifter förblir privata och din betalning är säker. Vid köp med faktura görs först en kreditpröving sedan skickas fakturan till kund via e-mail från Paylevo. Betalningsvillkor är 14 dagar.

Hur lång är leveranstiden för mina produkter?
Normal leveranstid är cirka 7-10 arbetsdagar. Under högsäsong/högbelastning kan det ta längre tid. Vi fraktar med DPD som fraktbolag. För alla information angående din försändelse ange ditt trackingnummer på dpd.co.uk.

Kan jag köpa varorna i en butik?
Tyvärr inte. Vi har endast en internet-butik.